Plaatsnaam onbekend in de app.

De leukste ruiter route app van Nederland! Forums Forum Paard & Kaart Plaatsnaam onbekend in de app.

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  marijachester 1 jaar geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

Jacqueline
    Bijdrager

Hallo allemaal, ik ben een nieuwe gebruikeer van deze app. Vind het en superleuk idee en heb op 21juni een mooie rit gereden in het Amsterdamsebos. 12,5 km en de app aangezet bij een ruime parkeerplaats en daar ook weer naartoe terug gereden. Dat leek mij handig voor ruiters die niet uit de buurt komen met hun trailer. De route staat er op. Helemaal leuk.
    Maar nu mijn vraag: Hoe zet ik er in dat het om de plaats Amsterdam of Amstelveen gaat. Die mogelijkheid krijg ik niet. Ik zie dat sommige andere gebruikers wel de plaatsnaam kunnen invullen maar ook sommige ook niet. Dat is jammer. Want zo gaat er een hoop leuke informatie verloren. Ik ga steeds vaker op stap met de trailer en wil best helpen deze app met leuke routes te vullen. Maar dan wil ik er wel graag de plaatsnaam bij kunnen invullen. Is er iemand die mij dat kan vertellen? Ik gebruik een Iphone.
    Wordt deze app nog wel actief beheerd? Ik heb mijn vraag al via Whatsapp gesteld en ook al een mailtje gestuurd. Maar daar krijg ik geen enkele reactie op. En via het contactformulier op deze site kan er geen bericht verzonden worden.
    Ben erg benieuwd.
    vriendelijke groet,
    Jacqueline.

ankeschut
    Bijdrager

Hoi,

Sorry ik heb geen antwoord op je vraag. Ik zou heel graag de app ook willen downloaden, maar de Appstore kan hem niet vinden. Heb dus ook een iphone, weet je misschien of de app offline is gehaald?

Groetjes,

Anke

marijachester
    Bijdrager

Hoi Jacqueline!

Wat leuk dat je de app hebt gedownload en fanatiek er mee aan de slag wilt! De plaatsnaam berekend de app zelf met de locatie die je telefoon doorgeeft, echter soms is het te ver uit de buurt van een stad/dorp en maakt hij er dus ‘plaatsnaam onbekend’ van, eens in de zoveel tijd passen we deze dan handmatig aan. We nemen het mee als een ontwikkel puntje, zodat straks de gebruikers misschien zelf de plaatsnaam kunnen invullen en aanpassen om dit te voorkomen.
    We zijn momenteel druk bezig met het vernieuwen van de applicatie, hierdoor kan het zijn dat we het berichtje over het hoofd hebben gezien, excuses hiervoor!
    Hiermee ook meteen antwoord op jouw vraag Anke, de app is momenteel inderdaad niet in de appstore te vinden omdat we met een update bezig zijn. We zullen hem zo snel mogelijk weer beschikbaar stellen!

Groetjes,
    Marija

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.